Bättre sent än aldrig

Nu ska jag äntligen lägga upp bilderna från båstad helgen,,,,, the lovley one. dessutom har jag lagt in bilder från fredag och förra helgen se neråt=), Tar tid att ladda upp *jobbigt* men jag vill ju så gärna dela med mig =)

      
Efter lite hjälp fick äntligen upp vad som skulle kalla vårt hem för några nätter.



   



   
Första kvällen. Peppes bodega med grannarna

 
Glas time på båsta torg.


sommardrink med jordgubbar *mums*

   

   
Party att our place, stort tält hade många fördelar dels hade vi tak över huvudet och
de lockade grabbarna till oss eller de va kanske för att vi var så snygga haha.


We like your moves=)

   

 

Kan bara säga att resan var underbar och jag kommer helt klart vilja åka dit igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0