Bikini nr:2 och båtåkning

Jahopp en dag på stranden dock blev jag väldigt förvånad när de ringder från jobbet 16.30 och frågar om jag glömt bort att jag skulle jobba tydligen skulle jag börja klockan 15 jag som är så säker på att jag inte tog åt mig några tider de dagar jag var ledig utan bara ville förlänga dagar som jag redan jobbade mmm inte så bra de betyder ju att mina arbetskamrater blev lidande för att jag inte dök upp, dock är de väldigt svårt när man är i karlstad och är ut och åker båt att slänga sig på cykel och komma till jobbet... Sorry working friend=/. Så nu har jag måtligt dåligt samvete.

Vi hade ett samtal om att vara älskarinna eller inte. varför man är de? är de förspänningen skull? eller är de för att man blir kär i  en man som är gift med någon annan? men är de inte älskarinnen som alltid blir lämnad i slut änden ändå?

Har ni någonsin varit någons älskarinna? och varför?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är man singel så kan man ju vara nåns älskarinna för att man är typ kåt=)?

2008-07-04 @ 08:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0