En dag på stranden....

Jag började dagen med att gå och pierca mig i bröstvårtan wieooo, har viljat gjort de sen jag var i ayia napa 2006 så nu var de dax faktiskt mer jag fuskade hadeköpt mig salvan ebla den bedövar och jag tyckte de lätt rättvist haha. så när jag låg där kändes de bara som ett stick så hon blev mkt förvånad att jag var så lugn och inte gjorde en min haha hon skulle bara veta.
Sedan drog vi självklart till the beach och sola lite och så klart åkte vi och köpte med oss lite picknick de är ju de som är grejen =) dessutom fick jag äntligen dra på mig en av mina nya biknis... vi hade även högläsning måste ju lära oss hur stureplans folket lever och beter sig så vi vet haha=) Nu ska jag kolla påfilm och längta till en morgon dag på stranden =)

see yaa!

Ps. jag har fixat mig en ny mobil de är alltför trevliga ¨på tre fast jag är ju en trogen kund =). Ds.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gjorde ju i bröstvårtan 2005...fst tog ur den ett år senare... finns fan ingen poäng med dem, men det är ju en kul grej=) Gjorde det ont=)?

2008-07-02 @ 21:21:03
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

jennie: alltsåpoängen är väl att jag tycker de är snyggt =) ....nja jag hade ju bedövning haha så de kändes inte så mkt så jag skulle lugnt vilja göra i den andra också bröstvårtan blev ju så mkt finare haha =)

2008-07-03 @ 12:00:55
Postat av: Jennie

Visar du det så ofta att du tycker det är snyggt;) Ne men visst är det tjusigt...varför inte göra det i andra också=)?

2008-07-06 @ 11:39:02
Postat av: pernilla

jennie: även om man inte visar de kan man ju tycka de är snyggt man visar du ju när man intim iaf =)jo jag ska nog göra i den andra också men de får vänta lite....

2008-07-06 @ 12:18:05
Postat av: Jennie

Ahh kanske bäst att första får läka innan du hålar den andra=)

2008-07-06 @ 17:56:37
Postat av: pernilla

jennie: ja precis sedan kostar de ju också jag är ju inte miljoner även fast man skulle vilja =)

2008-07-06 @ 20:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0