Gråter blod....!

Datorn är inlämnad och jag känner mig handikappad =/ verkar har gått en epidemi på att datorer går sönder vad är grejen?! så nu sitter man hos pappa och försöker sätta in bilder till bloggen från båsta helgen men de går sådär och jag orkar inte krångla mer får ta mig en promenad och fixa detta imorgon tror jag... matt jag blir. Vill ha min datorn tillbaka och dessutom kunde han inte lova att de gick spara allt på hårddisken och de känns jävligt tröttsammt eftersom där ligger kort från hela 2007 och 2008 som jag inte framkallat ännu =/ så nu lär mina fotoalbum sluta vid 2006 och hur kul låter de j'ävligt  trist enligt mig .... får väl rädda de bilder som går att få från bloggen och sen hoppas att de finns lite bilder som man delat med andra går att få tag i och jag har uppenbarligen inte lärt mig något från sist datorn pajade i hop och alla bilder försvann fan va slut i huvudet man är !!! tack och lova att jag framkallat en del bilder och att de är några från 2007 iaf..... äää slut babblat inge kul och sitta och läsa om mina kort problem men de blir nästan som man tappar 1,5 år från ens liv =/////

 

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag lider med dig det vet du, får krupp av att inte ha dator :S

2008-07-20 @ 15:17:27
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0