Händiga jag=)

Igår blev de grillning hemma hos brodern och självklart ville de uttnyttja min händighet för att fixa i de nya huset....mkt fint vill också bo i hus =). Två saker hade jag på listan olja matsalsbordet och stolar samt sätta ihop grillen mmm=$ men de slutade med att jag fick sätta ihop lampan och pappa olja bordet. Sen var de dax för grillen och de var ju rena grekiskan så de fixade pappa han känner mig allt för väl och innan jag skulle fått ihop den hade jag svurit ett antal gången dessutom hade vi nog inte fått förens midnatt. Så istället börjadejag med maten de är mermin melodi. Dock blev inte lördagen som jag hade hoppats på men mkt trevlig ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0