Mmm......jobbig kväll=(

varför ska de vara så svårt att få tag i en massa nr? för de först vet jag inte alls vad alla heter i efternamn och även om jag skulle veta de verkar inte de hjälpa. Jag håller alltså på att bli tokig eftersom min käraste  telefon blvit kaput och går inte ens att få ingång och jag är behov av ett mkt viktigt nr haha. Dock har de väl hänt mkt fler sorgsna saker idag,men de känns skönt att han och jag ändå är kompisar och vi kommer fortfarande prata med varandra dock är de alltid ledsamt och jobbigt när man väl får beslutet, men tycker fortfarande han är kanon kille =) och glad att jag träffa honom.

Imorgon ska jag gör något som jag aldrig trott att jag skulle våga eftersom en viss person säger at de gör farbaskat ont =$ men får sluta vara feg.... dock skulle man väl skicka ett liten flirt sms till någon som löd "nästa gång vi ses ska du få se min nya kroppssmyckning ;)"

Vad bryder ni era kroppar med? själv har jag än så länge 4 tatueringar =) men blir de =)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0