servicedisken

usch va de är tråkigt att stänga jag jobbar helst inte alls hehe speciellt inte när de är fint väder annars kan jag väl jobba pengar är ju faktiskt bra att ha. jahopp då är de två arbetsdagar kvar sen då smäller de tre dagars ledigt och en personal fest hemma hos mig att se fram emot .... de ska bli super dock har jag väl för höga förväntningar sp kanske de blir en flop äää jag tror de blir jätte kul om inte annat är de alltid kul att festa med nytt folk...dock får jag väl stor städa igen eftersom jag hade fest i helgen och hade städat nör jag var ledig förra veckan till den här festen men ni känner mig kan inte tacka nej till fest och jag är ganska snabb att säga att vi kan vara hos mig *ler* mmmh kanske ska sluta nu är mkt ledsen när jag inte kan uppdatera nör jag vill men men snart får jag låna pappas datorn en hel vecka och då ska jag ta igen och kan lova er att då kommer bilder wieoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0