Smällter bort..

Nu är jag precis hemmkommen från stranden och jag har praktiskt taget legat och pressat hela tiden måste passa på när man är ledig. Åkte ner tidigt men madde å c/o men liam tröttnade och ville åka hem men som tur va skulle Tommy åka ner tillstranden så hängde med han och han kompisar skönt att träffa honom dock åker han bort nu i tre veckor. Mkt trevligt sällskap och jag fick honom att bada första gången i år för han .... till och med han tyckte att de va varmt och bara var tvungen att bada =). Usch skulle behöva göra mat med de är tråkigt och de märks att pappa är på semester annars hade ju jag varit där och ätit. nej nu ska jag slappa framför fläkten och njuta vidare av min ledig dag imorgon är de jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0