sönder slagen dörr och spegel haha=)

I går vankades fest förvånade? för festenb började riktigt bra dock fick jag sne täning och sparkade sönder min toa dörr och spegel ramlade ner haha.... väl på statt var de bra dock blev jag ledsen alltså sprit i kroppen är icke bra..... förklaring av kvällen i mycke få ord är whiterussian, singstar, blev full, sönder slagen dörr och spegel, utgång, tårar, hemgång, pizza, sås på klänningen, somna i någons famn, sedan vaknar man och måste åka till jobbet=/ jag orkade knappt trampa men nu är jag hemma oss pappa och uppdaterar bloggen dock orkar jag inte lägga in bilder idag heller ni får stå ut med en blogg utan bilder ett tag =/ imorgon börjar jobbigaste veckan på jobbet men får tänka på helgen du de vankas personalfest och de ska bli mkt skojsigt vi ska vara hos mig. Jag hade dock städat i veckan men eftersom de vankades fest hos mig i går ser de ut som en svin stia igen haha. Nej nu ska jag cykla hem och lägga mig i sängen och kolla  på bert stjärt=)



   

   

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lika galen som mig på fyllan...msåte vara släktdrag =)!

2008-07-21 @ 14:51:10
Postat av: pernills

ja de måste de vara haha

2008-07-21 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0