FotbollsEm

Alltså jag är inte ett dug intresserad av fotboll egentligen och nu sitter jag och "kollar" på sverige matchen men de är nästan ett måste men ska faktiskt erkänna att jag har sett bra mkt fler matcher än sverige matcherna har praktiskt tagit blvit tvingad om man vill umgås med karl som suttit och väntat på detta ett helt halv år =) Igår när vi kolla på fotbollen försökte jag hänga med hehe dock fick jag fråga hela tiden vad som hände men för att jag någon gång ska kunna bli intresserad så måste jag ju fatta vad som händer haha!!

De är ju dock inte fotboll de ändå som kretsar runt mitt liv just nu jag har praktiskt tagit jobbat häcken av mig de senaste dagarna och de är en av annledningar till att jag inte skrivit så mkt.men med hopp om att jag ska ha tid och lust att skriva mer ökar. Jag fick mig just en gott skratt när jag hör madde sitta och kommentera och skrika till fotbollen värsta fantasten och dessutom sitter hon och pratar med sig själv, så sitter lilla jag och och är egentligen inte ett dug intresserad men men jag har ju datorn om de blir allt för tråkigt =)

ska väl ge de en chans nu iaf=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0