HAAARRYYYS = CHAMPS!

I går vankades middag men efter en titt på harrys menyn såvalde vi att gå till Champs i stället..... utbudet på harrys var ingen för oss haha! jajachamps vankades plockmat, vin, cider och lakritshots... och kan ju säga att de blev lite väl mkt haha när vi väl skulle cykla hem så vinglade jag ut i vägen tror nog att de är slut cyklat för mig när jag ska till krogen de kommer snart gå mkt illa snart =) Väl hemma hittade jag inte min nyckel *oops* åkte till madde och hämtade min extra nyckel men när jag väl står och ska låsa upp porten hittar jag inte den heller =/ fuck va fan sysslar jag med så de var bara att ta en cykeltur till pappa och hämta den andra extranyckel,,,,, när jag äntligen komma in i lägenheten då hittar jag nyckel som jag hämtat hos madde... va då full?!

Kommentarer
Postat av: carline

heheh ja o vi som bara skulle gå ut o åta =) de e du o jag i ett nötskal! krams

2008-06-08 @ 11:28:19
Postat av: pernilla

carline: jo de är väl de haha men de är ju de som är kul =)

2008-06-08 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0