sicken helg...

De senaste dagarna har minst sagt varit hektiska full rulle hela tiden dockska man väl inte klaga ¨på att man har mkt att göra med ibland vill man stanna tiden och ändå veta att man hinner med allt. De började redan i torsdags då jag byt pass och jobbade till 20.18 sen var de bara hem och svira om till party dress och dricka vin.... men de var jui inga problem man blev full å glá som vanligt haha!

Fredag åkte jag och carro till Motala vi hade tråkigt så vi åkte dit för att köpa skor haha till motala av alla ställe? kan då tala om att de var slut typ i hela sverige haha, de måste varit kärlek?! drog sedan vidaretill sthlm och käkade på pizza hut och sedan lite vin drickning men utgång på sturecompaniet. Sen bar de i väg hemmåt men först stannde vi till och käkade läget i Eskilstuna haha där regnade usch. men hemma i stan var de solsken och då var de ju bara hem och byta omoch sedan dra till erikas lammkötts fest haha! Sedanväntade Harrys och statt med björn rosenström usch va jag är trött på han orka inte ens lyssna ....så de blev att mingla inne på harry i stället. Kul kväll och jag har skaffat mig en personlig tränare som ska få mig att gå ner 10kilo på en och en halv vecka haha tror att de är omöjligt faktiskt! så ska jag nu behöva ta mig i kragen och gå på gymmet på måndag? =/


Kommentarer
Postat av: carro

ja ujujuj hektiskt kan man verkligen säga att det var ! men roligt att bara dra iväg så där på en liten road tripp =)

2008-06-29 @ 19:49:29
Postat av: pernilla

carro: ja absolut längtar redan till nästa road trip wieooo och den kommer minst sagt bli lika roliga eller roligare

2008-06-29 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0