Aldrig mer ...=)

Jaha då var man uppe och att vara uppe så här tidigt en söndag hör inte till mina vanligheter. Jag hade för länge sen att bestämt att de skulle bli en "vit" helg och detta skulle jag promt vara också.... klockan närmade sig halv åtta och jag började få abstines för att jag inte korkat upp ännu ..... vad ska jag göra? ja ett alternativ var ju faktiskt att hoppa in i duschen och sätta ¨på sig party outfiten men då skulle ju min vita vecka gått i stöpet=/
Istället ringde jag och uppehöll syster yster och snacka lite skit med henne i 2 timmar och då var ju klockan faktiskt närmare elva och jag hade klarat mig igenom den största delen av kvällen utan alkohol *goodie me*
Halv tolv ringer de på dörr och jag snäll som jag är öppnar och de slutar med att drumeln lägger sig i min säng och sover.... så en natt på soffan vad är de? Dessutom har ju alexz sagt att min soffa är underbar att sova på och hon om någon borde ju veta som slagga på den i stort sett halv hösten =)



Jahopp.... har massor att göra idag eller ja .... ska skriva en uppsats till imorgon och börjar få lite småt panik eftersom jag inte har börjat med den än men lungt tänkte jag, de skriver man ihop på en dag, men ICKE mina word program har slutat fungera och detta meddföljer stor konsekvenser eftersom jag redan skjutit upp redovisningen och inlämningen allt för många gånger.
Så vad gör jag? Kan man ringa sin lärare på en söndag och förklara hur de ligger till?
Mmmm mitt första alternativ är iaf försöka låna mig en dator under dagen.
Kan ju inte skriva den förhand!!!
Först väntar en shoppingrund Karlstad och sen får jag ta tag i detta problem!
WISH ME LUCK!



image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0