Ångest =/

Alltså jag känner mig lite ångestfull för morgon dagen men de är faktiskt inte mitt fel att mina word program inte går att öppna har ju  en förtsående lärare så jag hoppas de kommer gå vägen...=$

image27


Jag kolla på singing bee nyss vilket skämt program men ändå skulle nog vilja va med och sjung en trudellut skulle nog bli storslaget tror jag =)

image28



Dessutom har jag faktiskt också börjar titta på den omtalade serien tusenbröder, hur komme de sig att de är så omtalat när de vissades år 2001, jag missade då och ska inte missade de nu när de kommit på tal igen. Dock förstår jag inte riktigt var de är så himla bra med de, men de duger att titta på 5 avsnitt avklarade.

Nej nu blir de Wallander!!

image29


Kommentarer
Postat av: Jennie

Love tusnbröder...o han är ju bara tokhet, han huvudrollen=)

2008-03-17 @ 07:18:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Alexzandra

för att vi i din bekantskapskrets precis kollat på det : ) har inte sett att någon annat tittar på det? förutom vi. Hoffa är så fukking charmig med sina smilegropar och när jag ser wallander blir jag nästan kär. haha.

2008-03-18 @ 20:41:59
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0