Äta nyttigt = viktnedgång?

Jag tycker de här med att äta nyttigt börjar bli en riktigt trend är de bara jag som inte följer den till pricka?
Jag tycker jag äter nyttigt oftast bara fisk, kyckling och mkt grönsaker men de är klart att de slinker ner onyttig mat i bland.... Jag har har hört att allt går att äta fast i måttliga mängder men är man vad man äter?
En trend är nog iaf eftersom man kan läsa på varenda blogg om träning, kost och beachen 2008.

Jag hade en mycket intressant disskution om vikt, motion och points med min syster.Grattis till henne som gått ner 5 kilo detta är en god start på vägen. De känns som att jag står och trampar på samma vikt hela tiden. Nej nu är de nya tag inget godis och mkt mkt motion.  Det som fick mig att ännu mer att bli taggad var när min syster på skämt säger till mig att  -ja nu blir du den tjockast av oss syskon. Hallå?!
tack för de komentaren!

Vi ses på vågen syrran!!!

                                                                        
image13

Kommentarer
Postat av: Jennie

man blir ju beroende av att räkna kaloerier i en sån här size zero värld;)

2008-03-11 @ 23:03:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

jennie: har aldrig känt de beroendet hehe men kanske borde göra de el?

2008-03-11 @ 23:21:52
Postat av: Jennie

Det är väl skönt att inte alla känner sej feta o fula så keep on being u=)

2008-03-12 @ 08:26:42
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Jennie

Så less blir man, betalar o gerjar, helt blåögda, men lvoar skulle mans ätta sig in o lära sig så kan jag fan svära på att man betalar mer än man borde !

2008-03-12 @ 11:22:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0