Att detta skulle skapa såna intriger.......

Ja då sitter man här som alla andra =)

Kunde faktiskt inte låta bli när jag märker att mitt totalt misslyckade sexparty skapar sådan intriger de är ju allt för härligt =) och detta gör att jag måste länka till den underbara intrigsida läs och njut! metrobloggen.se/jenniepennie. Att min släkt har varit udda har jag väl alltid vetat men dock tror jag att de skulle bli den perfekt såpan och jag lovar er att med all säkerthet att ni skulle gilla de, mer intriger får man nog leta efter haha. dessutom vet  jag att de finns någon som skulle hålla med mig. Funderar starkt på att sälja min underbara idé till femma vem vet ni kanske ser denna underbara såpa nästa vår =).
Jag tror såpan skulle innehåll mer bråk än kärlek och dessutom skulle nog varje familj ha sin åsikt och vi skulle genast bilda gäng mot gäng. 

image4

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen till bloggvärlden o lycka till=) Don't make war=)

2008-03-11 @ 09:44:48
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

jennie: tack så mkt =) nej jag försöka hålla fingrarna i styr .....

2008-03-11 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0