folk som inte fattar!

För de först blir jag trött på folk som man behöver säga till flera gånger att man inte är hemma och de går inte att de kommer förbi sen får man de mest genomskynligaste samtaler ever. Helt plötsligt får man förfrågan om jag  kan låna ut mitt playstationen till en fest i helgen som jag för de första inte är bjuden på och skulle jag bli bjuden är väl för att de nu ville låna mitt playstation och för de andra så umgås jag inte ens med personer i fråga, känns nästan som hon skrev till mig bara för att se om hon kunde få låna de av mig snacka om att dum förklara sig.

Köp dig ett eget slipper du dumförklara dig, jag är inte blond så du vet!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilket koko ! ! Skulle tala om ett o annat för personen i fråga ! Pinsamma människor...
Kom att tänka på en sak till...e ju itne så kul att gå ner massa på vågen, fast det inte syns heller =)

2008-03-26 @ 17:35:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: emelie

Nej det är det ju inte, så det är väl bäst att du går ner jättemycket jennie ;)

2008-03-28 @ 01:44:33
URL: http://puckoidiot.blogspot.com
Postat av: emelie

skämt åsido ^^
det är väl skit om man går ner i vikt, men att det inte syns. fast sen å andra sidan kanske det syns i centimetrar runt midjan och man själv märker det. om andra ger blanka fan i att ens bry sig ska man väl själv strunta i, i guess. sålänge man själv tycker man är duktig :x

oftast när man går ner jättemycket fort går man ju ner ganska mycket vatten i början också :)

2008-03-28 @ 01:57:55
URL: http://puckoidiot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0