Glad påsk...

image32


jag har kommit på en rolig sa som ska bli mitt påsk önskande under kvällen jag ska lämna efter mig en gul ballong på alla ställen jag besöker under kvällen =) så ser ni en gul keno ballong som ligger är de jag som varit där =) töntigt men kul haha. Alexz synd att du inte kunde hänga med och mindre roligt att du önskade att de skulle regna på oss hmm.... dock är stormen här nu sitter och kollar ut och de haglar som attans så din önskan kanske går i uppfyllelse och de är jag inte ett dugg glad för.

Och sen blir jag trött på folk som ska sitta hemma och tråka för att de var ute igår va är de för gamlingar jag umgås med =/ bara så ni vet kommer jag och carro röja utan er !!!

GLAD PÅSk PUSSSSS!!!
image33



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur många ballonger lämnade du efter dej=)?

2008-03-24 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0