Hjälp...!

Efter ett samtal i Lördags kväll hade jag lovat en kär vän att bjuda på mat, ja tro inte att jag hade glömt bort detta nu utan jag hade bara förträngt de i mitt undermedvetna var på jag får ett sms.

"Du kommer väl ihåg att du ska bjuda mig på kycklingsoppa idag vid halv fem?"

Ja men visst får hon till svar och de var bara att fixa till en god middag.
Efter ha avnjuttigt en god kyckling gryta med coscos så tog vi hos en promenad för att dels motionera och prata av oss lite ......

Under promenaden träffar vi på en "bekant" vi följer och tittar på hans nyrenoverade lägenhet och helt plötsligt får jag panik av att han har fixat sin lägenhet med snygga tapter och färg.
Jag hatar hur min lägenhet ser ut för tillfället jag skulle säga att den behöver en makeover, även fast alla säger att den ser fräsch ut behöver den en makeover på vägarna möbel mässigt är hur nöjd som helst
Detta är nog ett problem som jag får ta tag i till helgen!

Inte nog  med de så visar de mig den äckliga "clowen" från SAW 1, och detta kunde jag förstås inte sluta att tänka på de tog mig fyra ggr innan jag hade tagit mig igenom SAW 1 och där står jag nu och trampar.
Att ha den där dockan i lägenheten skulle jag aldrig kunna sova var på han skojar till de att man skulle sätta dockan framför ansiktet på mig när jag sover och sedan väcka mig.
Alltså för de första lär jag få en hjärtattack och även rycka av hans fula huvud.
Och efter att tvingat min syster att se Det med mig när jag va mindre har jag alltid ogillat clowner jag tycker de är hemska och äckliga att se på!

Varför tvingar man sig att se skräck när man inte en vågar sova sen?

image12






Kommentarer
Postat av: Jennie

Människan tycker nog omedvetet om att bli rädd... för visst är det en "pirrig" känsla att bli uppskrämd, även om man ångrar det ie fterhand=)

2008-03-11 @ 10:42:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

jennie: jo visst är de så men de är ju ändå konstigt egentligen att tvinga sig till att titta på de när man inte ens kan sova efteråt... men jag älskar att kolla på skräckisar=)

2008-03-11 @ 11:22:32
Postat av: Alexzandra

För att det är kul att vara rädd : ) man får en kick utav det.. Haha, så du hade glömt middan?? Fattade jag väl.

2008-03-12 @ 08:36:04
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: pernilla

alexzandra: glömt å glömt kom ju på de när smsade sen hade jag svga anningar att de var något men kunde inte sätta pricken över i vet du =)

2008-03-12 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0