intrigerna slutar inte där.....

Efter en heldag matlagning och stök så dök tjejerna upp till min så kallade ladiesnight och först på tur vankades de sexparty, som ni förståt blev de totalt misslyckat. Uppläget på detta party var katastrof och inte alls vad jag hade tänkt mig hann inte ens dricka ett glas vin innan tanten pratat klart och sedan satt vi där och fick känna och titta mmh=/. Sedan slog vi oss till bords och åt den fantastiska plockmaten jag själv lagat ordning sedan drog tjejerna?
VA?! skulle vi inte festa och ha ladies night hela kvällen?

Där satt jag och caroline med ett glas vin i handen och trodde inte alls våra ögon...... jaja de var bara att ringa dit det riktigta fest folket.... de sviker aldrig. Först i dörren stod våran egna fyllda 30åring där efter dök pinglorna madde och emma upp. Sen kom en typ som vi då hade kommit fram till att han skickat samma mms till två av dess tjejer som gjorde mig sällskap och detta tyckte vi var avsevärt roligt och kunde förstås inte hålla tysta om detta men denna typ ger oss inget svar på tal...!

Att sedan börja snapsa var inte de klokaste jag gjort "botten upp och resten i håret" detta medförde en tidigkväll för mig och en borttappad plånbok *upsi*. Medans jag var allt för full och störde mitt sovsällskap med höga snarkningar (jag är förskyld haha) så åker min bästa lilla vän på stryk på tjejtoan
hallå hur kan jag missa detta?!


          

  image9

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men du o carro hade säkert kul ändå=) De andra brudarna (inte alla) var väl inte mycket att hänga i julgranen=) eller hm...kanske där de ska hänga...=)

2008-03-11 @ 09:46:51
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

Jennie: hehe ja kanske du har rätt... ja klart vi ha de kul =)

2008-03-11 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0