Parkeringsböter =$

Då var man hemma från än trevligt shopping tur fick med mig hem några kläder så nu måste jag festa till lite när jag fått så många party outfits =) inte så ofta man kan skryta om de. Tycker alltid man har samma gamla problem när man ska ut. Har ni samma problem?

Vi (carro å jag) passade även på att träffa Linda och fika och snacka dynga med henne mkt trevligt om jag får säga och en en gång kom vi att prata om Aiya Napa även massa blogg prat tror vi håller på att bli hjärntvättade av denna blogg hysteri som är.

Men när vi ska ta ut bilen från P-huset så vad är de som sitter där på bilrutan, om inte annat en parkeringbot *grr* dock var den inte på mer än 200 kr tack och lov!




Mina köp!!


Grå och vit body, Gina tricot 129:-/st
Grå kjol med dragkedja, Gina tricot 149:-
Svart kjol med dragkedja, Monki 250:-
Svart kläning H&M 298:-



image26



Kommentarer
Postat av: linda

haha ja hjärntvättade va rätta ordet!
så snälla nån, stoppa sitnalee & co innan dom förstör våra liv ;P höhö

2008-03-16 @ 19:08:10
Postat av: pernilla

Linda: inte nog med att de tjänar pengar på oss de hjärntvättar oss också de är fan illa hur många terapi timmar komer krävas?!

2008-03-16 @ 21:20:28
Postat av: Alexzandra

Grå och vit like me =) hela statt har redan haft dem på sig dock, inge kul att ha på sig då. SUCK! En viss person hade min "finlandskryss-outfit" på sig för 2 veckor sen så nu är inte ens den blåa kjolen rolig längre. buhu.

2008-03-18 @ 20:44:09
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0