Renovering på G!

Jaha igår anlände karl som ska hjälpa mig att renovera uppfräschning bli de i kök och vardagsrum och självklart blir de för och efter bilder. Köket är klart redan i kväll *me glad*





Ja som ni vet skrev jag om ett katastrof till sexparty för ett tag sen och fortfarande skapar det dramtik hallå lägg ner!?
Ja som tur är har jag bestämt att aldrig  engagera mig i något sånt är mer!!!!
orka med!!



Dessutom kanske kommer ihåg att jag tävlar mot min syster medans jag står och trampar på samma plats har hon gått ner 9kg, duktig hon är!!
Och nästa helg kommer hon på besök får nog leva på vatten och knäckebröd till dess. Haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gick ner 12 kg bara i November :)
Fast det var ju ett tag sen nu iofs, hoho.

2008-03-26 @ 13:45:46
Postat av: Pernilla

Emelie: Ja de är väl bra men de är svårt att hålla de när man går ner så mkt på så kort tid och jag tycker de är grymt att hon gått ner så mkt på ca 1 1/2 månad hehe jag har inte tålamodet jag vill äta godis och moffa massa gott =)

2008-03-26 @ 13:56:38
Postat av: Emelie

Well, 9 kg på 1½ månad blir väl 1.5kg i veckan, så det är ju jättebra :)

Hehe. Well, om du inte får dåligt samvete av att äta och trivs som du är, go for it! Det huvudsakliga är väl att man trivs med sig själv :)

2008-03-26 @ 14:00:52
Postat av: pernilla

Emelie: ja absolut är de de.... ja fast ibland får man ett tanke ställare men kart man kan hålla igen lite ... jag trnar ju iaf och försöker promenera varje dag men men går jag ner går jag ner och då säger jag inte nej till de =)

2008-03-26 @ 14:04:38
Postat av: Jennie

Va sjutton...vad är det för tjaffs om sexpartyt *nyfiken*
Världen har blivit viktgalen...tycker man ska dissa vågen o se sig i spegeln o ordna så man ser bra ut även om vågen visar 5-10 kg för mkt kan man se snygg ut ändå=)

2008-03-26 @ 17:30:45
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0