Spasmer lördag!!

Jahopp då sitter man här i alexz soffa och får höra att jag uppdaterar för lite i bloggen och carro min vän ska skriva "döööö blogg jävel!!!!" klockan är 1205 och jag har dragit i mig en pizza och väntar på att få korka upp igen=) hoppas klockan går fort. jaha igår kväll var man full å glad men kom inte in på statt men hallå va är de för fel på vakterna?! Vart är världen på väg egentlgen jag trodde man gick på krogen  full!!!! inte nykter haha. Sedan får jag höra att carro har tagit piller dumma människa ojoj. jag gick iaf ner till kvartets krogen Woodys och lyssna på en sugit karlskoga band inget emot nocie direkt! Och full som jag var så ragga jag på hela bandjävel. Men som ni vet är de påskafton idag och de blir ett nytt försök och hopp om att komma in 3 liters tetran väntar på mig wieooo

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0