14-tisar

hehe kvällen va riktigt underbar, blev en del yatzay spelande och mkt drickande och så träffade man även några gamla härliga kompisar på förfesten, dock efter många om och men... blev de festande i bilen och vi poppade massor haha är vi fjortisar som sitter i bilen och lyssar på musik?! jaja sedan blev de statt och där blev de mkt drinkar man tackar ju inte nej när någon vill bjuda =)
Carro och jag käka även en mkt god kebabpizza, de är gott med fylle mat dock fick vi inte mushrooms som vi beställde =/ och de va vi såklartmkt upprörda över.
jag bjuder på den bästa bilder från kvällen.

image129


uppdatering:

       

Alltså jag la märke till att jag ha flaskan i handen på varje bild, HAHA!


Kommentarer
Postat av: Falk

Vi var grymt imponerade av hur snabbt du kunde komma i de där bagageutrymmet!

2008-05-05 @ 20:08:19
Postat av: pernilla

falk: WHY?!

2008-05-05 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0