Dålig uppdatering

Jag har varit mkt dålig på att uppdatera de senaste dagarna och de beror på att de varit mkt job, träffa kille och lite fest de senaste dagarna, jag har helt enkelt inte varit hemma eller hunnit =) men ibland är de riktigt skönt att ha mkt att göra dessutom när de är trevliga saker man pysslar med.

Sitter här med lite smått "panik" efter som de bär av till Mallroca imorgon och ajg har egentligen massor att göra i skolan eftersom kurserna ska vara klara på fredag och helt plötsligt har jag bara dagen till ära att fixa detta men sen finns de så mkt annat måste fixa tvätta, packa och städa och som vanligt lägger jag hellre fokus på detta.... En vecka till värmen och bort från den här stan ska bli skönt dock skulle jag nog ha de väldigt trevligt om jag vore hemma också men förhoppningsvis finns de kvar när jag kommer hem... usch nu babblar jag för mkt

Fortfarande ingen kabel till kameran men ska till pappa idag och käka mat =) så får inte glömma den där förbaskade kabel så ska ni få update med lite bilder !!!

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0