Irriterad och glad=)

Jag är grymt irriterad för att jag inte hittar min kabel till min digitalkamera så jag inte kan ladda uppbildern från fredagskvällen som var grymt rolig för de först, men mer om de när jag fixat med kameran. I torsdag var jag till ikea och letade efter något som man kan ha i sovrummet och ha skor på dock hittade jag inget som föll mig i smaken, jag har alldelles för mkt skor och vet inte vart jag ska ställa dem i hallen har jag ett skoskåp men de är överfullt så skulle behöva tömma de lite man ska väl i för sig inte klagga att man har mkt skor=) Men satt iaf och kollade runt och jag hittade den perfekt förvaringen. =) Me Happy!

image148

Ellos 449:-
Blir super bra tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du får tag i en kabel, me want kort=)

2008-05-18 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0