Kôrprock ut

Alltså jag börjar bli trött på mig själv snart jag har varit hos pappa och glömt kabel varje gång =/ nu tänker jag skriva ommin fredag kväll utan bilder de kommer sen!!

De började med att jag och carro laggade mat och de smakade inte alls lika gott som de brukar göra ... vilken besvikelse...
Sedan kom madde med virre....sedan dök jim och almén upp och vi började vina häva päronkonjak och så vidare sen drog vi vidare till grannhuset dock inte lika roligt som hos mig haha! Sen bar de iväg till Statt där de var korprocksfinal och regnade som attans gjorde vi men vi var panka och hade inte råd med taxi så de fick bli cykel =/ inte de bästa som kunde hända eftersom jag ramlar omkull på cykeln även fast jag cyklar i gång fart ojoj mkt alkohol i kroppen där. Dessutom slog jag i tänder och överläppen och de resulterade till fläskläpp skrapsår och inte nog med de skrapa jag upp hela häcken och fick stort blåmärke *tycker synd om mig själv*

Jaja eftermkt blod torkande och lite päronkonjak på toan var jag fit for fight igen dock tyckte jag fortfarande synd om mig själv och de fick alla veta också.
Kolla på hockey på harrys gjorde jag också och jag trodde ajg mindes så väl att de var sverige som vann men haha så fel jag hade inte sån koll med andra ord=)

När jag ska gå hem ropar vakten på mig

vakten - pernilla!

jag - nej jag har inte tid

vakten - jo kom hit nu!

jag - va är de?

vakten - öppna väskan!

och han tar upp min fickpunta då är någon på tjej toan som skvallrat på mig och carro jäkla typer *grr*

vakten - du vet vad jag tycker om sånt här jag vill aldrig mer se att du tar in något igen!

jag - du portar väl inte mig nu?

vakten - nej men nästa gång!

Nu är de dax att passa sig han kommer ha dyng koll på oss =$

Mkt händelserik kväll men ack va kul jag hade

image150

image152

image153

image154

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

NEJ! Lova mig att inte ta in något mer Pernillla!? Du får inte vara portad från statt i sommar. :S

2008-05-20 @ 08:59:14
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: pernilla

ingen risk serru... se de komiska i de hela =)

2008-05-20 @ 20:44:43
Postat av: Jennie

dåligted uppdatering här nu;)

2008-05-25 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0