Valborgsmässoafton=)

Igår var de valborg de har väl ingen missat =) jag och madde hade bestämt att vi skulle ta de lungt och ha en myskväll med god mat och godis. De böjade iaf så med super go mat hemma hos madde men när klockan blev 2100 korkade vi upp vinflaskan och började sedan grogg, haha de va våran lugna kväll som hennes syster sa - ni är fan singlar gå ut och ha kul tjejer de skulle jag göra om jag va singel.
Dock slutade maddes stereo att fungera så vi fick lyssna på gamla kassetteband och med stor förvåning var de grymt bra låtar på dessa och vi sjöng med som aldrig för haha vilka fjortisar vi är, de dåna i lägenheten.
Sen cyklade vi ner till krogen och där var de dött som fan och vi blev mkt deprimerade men mellan 00.30-01.00 så ramlade de in folk och de blev en ganska trevligt kväll tack och lov!

De kom fram en kille och hälsade på mig kände dock inte igen honom och han blir grymt irreterad för de och förstod inte att jag inte kunde känna igen honom eftersom jag hade sms honon när vi var i sthlm eftersom han bor där dock kom jag inte ihåg att han såg ut sådär och de var väl grymt pinsamt eftersom jag träffat på honom några gånger innan upps! =$. jaja jag skrattade åt saken och sen var de inte så mkt med de=) vilken bitch jag är.

Fylle käk oss madde, rester är gott!!!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0