Våruset = Tjejruset

I går var de dax för vårruset dock blev jag grymt besviken på vädret, tur att de sluta regna när de va dax för starten. Fast tror inte detta är något jag kommer göra mer de va grymt svårt att få upp tempot på grund av mkt folk och smala vägar så de var tråkigt. De tog liksom mer en timme att gå de där fjuttiga femkilometerna. Sen vankades de picknick och öl drickande... Mys. Det var även roligt att träffa alla tjejerna och ni har varit grymt duktiga under de här veckorna. Dock var de tråkigt att de bara blev jag, jennie och carro som skulle gå ut och de slutade även med att de bara blev jag och carro som de vankades utgång för.... jennies mage pallade inte riktigt med den var ju inte van att få chocklad =/ tur att carro följde med de så jag inte fått gått ut själv haha! Kul var de iaf.


image143

image144

     

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hett bildmaterial helt klart=)

2008-05-16 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0