Dålig karaktär

Fy i helvete vad jag har dålgi karaktär de är bara tisdag coh jag är grymt party sugen hjälperinte heller att de flesta verkar vara de också och precis i detta ögonblick har jag bestämt med beccis att vi ska festa och supa oss dyng raka på lördag, haha. Jag hade lovat mig själv att vara lugn i tre helger väntan på coop fest men redan i helgen som var var jag super sugen och vill dricka mig apkalas, men var hemma med carro och åtmiddag och en massa gott och jag höll migi fårn allt som heter alkohol, fan va jag va är duktig men duktigheten försvann ganska snabbt. hehe va fan jag är ung och singel inte ska jag sitta hemma och glo!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Varför kallas du Svinto?

2008-11-13 @ 12:52:03
Postat av: Jennie

Men vad längesen jag hörde någon nämna svinto ! ! !

2008-11-13 @ 14:52:45
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Pernilla

Madde: haha!!!!



Jennie: trodde alltså de var utdött men va fan...

2008-11-13 @ 21:36:57
Postat av: Jennie

jag med=)

2008-11-14 @ 02:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0