Drinkevening

I lördags vankades drinkkväl med coopgirlsen och carro, som vanligt hänger hon med på ett hörn hon är nästan en av oss, haha. Vi alla skulle fixa en drink och de var riktigt spännande och se vad tjejerna skulle hitta på=)
Mkt gott blev de iaf och kul som fan hade vi och dansade loss som satan i gatan på statt.
Sedan tvingade vi micke att kör oss till MAXvi ville ha fylle mat,  sen var de att dumoa karin och johanna
hemma hos mig, jag ville som vanlgit inte sova hemma , men väl hemma på söndag morgon var jag trött och kunde inte röra mig usch och fy trodde inte jag skulle klara av att åka till jobbet men jodå pallramig dit och då var jag fittforfight!

     
utklädd och lapdance.=)
    
Boobisdrink and girl kissing=)



Några av kvällen super duper goda drinkar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, jag mår illa

2008-11-03 @ 23:37:20
URL: http://j0ana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0