Hör och hämpna...

I går vaknade jag upp och bestämde mig för inge alkohol så långt ögat kan nå förens nästa lönings helg, jag trött på statt och man träffar samma personer jämt och inget nytt händer helt enkelt. Och för att faktiskt fira tyckte jag att vi skulle ha en coop fest då=) och de var inte svår ordnat wieoo något att se fram emot helt enkelt. Jag har varit ute varje helg så långt jag kan minnas men nu är de nya tag på gång nyttig mat och bojkottning av alkohol iaf i tre veckor. för sen ärdelondon som gäller och du ska jag vara fit =)Tror ni jag klarar de? Klart jag gör jag ska lägga pengarna på en läppinjektion i stället wieooo.

See you later aligator

Kommentarer
Postat av: carro

jaa håller så med dig! å så har man London o se fram emot=D ja du skulle ju äta nyttigt nu men efter tordag blir de verkligen diet så haha =)

2008-11-04 @ 15:59:57
Postat av: Pernilla

Carro: haha ja de blir väl de men har frysen med mkt god mat så =)

2008-11-04 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0