Senaste tiden...

Jag fick påpackning om att jag inte bloggat på nästan två veckor, pust!
Senaste tiden har jag:

* Festat två helger jag skulle vart nykter
*strulat me lammkött.....
*Jobbat, jobbat,jobbat
*Vunnit på triss
* Handlat julklappar
*shoppat i örebro
*Åkt buss
*ätit på sibylla 3ggr
*Gjort nationellt prov i engelska
*Haft magkatar
*Julpyntat
*Hyrt två dåliga filmer
*Blivit besviken på kompisar
*Blivit irreterad på jobbar kompisar
*samt kunder
*
blivit bjuden på lussevaka
*Längtat arslet av mig till london

Har säkert gjort en hel del annat men nu har mitt inlägg, nöjd Johanna??=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Good girl!;)

2008-11-27 @ 13:37:48
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Tyckte väl att det varit lite tomt på blogg fronten :D Å vunnit på triss, miljonär? Weeey. När bär det av mot London nu då?

2008-11-27 @ 22:27:20
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Alexzandra: hehe har inte direkt känt någon lust att skriva. Ja visst miljonär 25kr haha. Vi åker den 11/12.

2008-11-28 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0