hata hata gris......!!

Alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta, skrattar gör jag för männsikan är helt hjärndöd, gråter gör jag åt hennes vägnar om hon inte har annat att lägga energi ¨på, de gör jag att jag ännu mer hatar min så kallade arbetsplats förtillfället. Trodde om hade en ide om förbättring man skulle tala om den och man löser problemen som egentligen inte är några problem nej istället skriker männsikan bland kunder och sedan pratar skit bakom ens rygg och dessutom tycker att jag fanimej inte ska komma och tro att jag kan tala om för henne vad hon ska göra eller inte göra jag är ju faktiskt mycket yngre. Ursäkta? försökte lösa hennes jävla problem men fan får man för de jävla subba!!!!!!!. Och att männsikan inte har mage att kunna komma fram till mig på en gång och säga hur hon känner är lågt. När jag dessutom talar om för henne att hon gärna får komma til mig på en gång och vi kan lösa "problemet" som VUXNA människor gör hon grimascher och  påstår att jag kallat henne för någon jävla prao elev VA?! var hon få svar på tal att hon nu får lägga av och hitta på en egen version typ. Alltså ärligt ska man behöva utstå för något sådant el? vem är barnlig?! Knappast jag som skriker dagarna i ända för att hon inte klarar av byten i kassorn och bli crazy frog inte så nice framför kunderna kanske och tror ( jag vet) knappast  att de är som bara lagt märke till detta ett jävla sett och dessutom försöka snakca skit om mig med folk som inte bryr sig och sedan hota med att gå till chefen. hallå? va ska du säga? jaja knappast att jag är rädd för de vet att jag har folk påmin sida och tror knappast att chefen tycker de är ett världs problem.

Pust fan va jag längtar till imorgon elin pelin=)

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Fy fan va frustrerande att gå till jobbet å va förbannad över nån jäkla omogen subba, för det verkar hon minst sagt va! :-S



2008-10-18 @ 09:53:05
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: elin

haha bra skrivet..ikväll då gäller det och jag vet att vi kommer prata en hel del om detta...längtar till patty!!!

2008-10-18 @ 09:57:02
URL: http://karinelinandersen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Alexzandra: de värsta äratt subban nu beter sigsom inget har hänt jag ignorerar.



Elin: superkul kvällen tjejen=)

2008-10-19 @ 20:24:39
Postat av: Maria

hahah stört!

2008-10-20 @ 11:16:56
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0