Hur de kan vara...?

Alltså visa dagar tycker jag jobbet känns piss och jag vill bara därifrån vill fly och aldrig komma tillbaka men som kommerdesmå ljusa stunder som gör att jag faktiskt tycker de är roligt att komma dit, men oftast beror ju de på vilka man jobbar med, speciellt roligt är de när lilla tjejgänget är på plats. men värst är de när raggaterna är de och ja ni som känner mig vet vilka jag menar man skulle ju behöva byta ut halva personalen iaf mot nytt och fräscht. Dessutom skulle de inte göra om man tar in lite nya rutiner och skippar de gammla nytt arbetsplats nya rutiner de behövs sådeså!!!!

Lycka är ni tjejer ni gör de kul på jobbet=) sen är de ju inte helt fel när snyggingen från securitas är där haha!

Hehe eller när sånt här händer, när man bara ska krama en kålrott =)

http://peckisch.blogg.se/2008/october/haha.html

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, goding ;)

2008-10-16 @ 07:20:33
URL: http://j0ana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0