J*vligt irriterad

En dag på jobbet och jag är inte direkt på bra humör efter den j*vla stressiga dag som vart. Irriterande att alla är på möte hela dagen så vi "extra" personal sliter fanimej häcken av oss och dessutom efter de högre mötet så är de personal möte och jag hade gärnat viljat gott och säga några väl mennande ord om förbättring, men nej som vanligt blir man tvingad att stå i servicedisken när man egentligen har kassa för att de ska kunna gå på mötet fin okej då. Men att alla tar förgivet att jag vill ställa upp klart man gör de men kan man inte fråga istället för att komma med en j*vla massa kommandon?!!. Barar för jag jobbar så tar för fan inte förgivet att jag ska ståoch slita självi servicedisken när ni inte själva vill de! jag är väl på jobbet för antagligen har en annan arbetsuppg har ni tänkt på de? Något jag är väldigt syr för också är att man aldrig kan få de där j'vla schemat i tid någon gång fredag imrogon och jag vet inte hur jag ska jobba nästa vecka de är fanimej illa!!!

Känns som ett negativt inlägg men är tvungen att skriva av mig och jag vill verkligen poängtera att jag inte skyller på någon! Bara haft de jobbigt på jobebt. Okej tack för idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0