Päls päls å päls, deprition?!

tjena hejsan.... hem kommer från en dag i örebro så klart kom jag hem med en massa påsar är  farligt att åka och handla. Jag köpte bla en pälsväst =), så nu innehåller min vintergarderob bla pälsväst,pälsjacka, skor med päls och en pälsmössa hehe va blir de härnäst?! jag köpte även två underkläderset från twilfit och de sitter som smäck wieooo. CArro och jag lyssna på världen bästa låt på hemvägen dock blev man jävligt fundersam och börja tänka en massa fast de har jag väl gjort ganska mycket på sistone och demästa handlar om jobbet men jag kämpar på och ajg har ju goa människorsom jag jobbar med ni vet vilka ni är och ni är guldvärda =)

Dock sämsta nyheten jag fick i fredags, ni vet min snygga securitas vakt? hallå han har fanimej unge *gråter*
Och sen har jag ett svagt minne att jag flirta stenhårt med en kille som har tjej i lördags hehe måste alla intressanta killar vara upptagna?!buhuhu

Nej vet ni vad? jag längtar grymt till helgen du vankas de maskerad i karlstad och drinkevening på lördag med tjejerna från jobbet, killar grymt bittra för att de inte får vara med HAHA


Kommentarer
Postat av: carro

Ja snacka om att du kommer att vara påpälsad i vinter :D haha .. hm synda at inte ja fick me mig nån pälsväst bara :( men men får bli en tripp till så jag får mig en ja med ! yeees e så gtymt ladda ja me =) helg helg helg...längtar !

2008-10-27 @ 23:11:31
Postat av: Jennie

utmanad

2008-10-30 @ 07:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0