100 nysningar.....

kan de verkligen vara bra jag har hört att hjärtat stannar varje gång man nyser. Jag har iaf varit hemma från jobbet med en snorig näsa inte kul.Käner att jag inte har tid att vara sjuk, har prov på fredag och jag har inte orkat öppna boken än dessutom vill jag inte massa jobb heller men imorgon är demin lediga dag och de betyder en dag till att vila ut och sen blir de jobba på torsdag. Dock pallrade jag iväg till affärer förut och köpte mat. Fan va fint de är när de är HÖST ute=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig på jobbet, Pillan lilla ;) Krya på dig va!

2008-09-30 @ 23:20:59
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: Anonym

JOhanna: söt du är=), saknar er också.

2008-10-02 @ 00:07:39
Postat av: Alexzandra

kommer gå åt helvete på provet, ofta jag får inne olika årtal och krig hit å dit..Ses imorn kl 9.

2008-10-02 @ 21:29:20
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0