cooop å kunder

Jaha nu sitter man i soffan och äntligen stressat ner, jag förstår ärligt talat inte varför jag stressar upp mig när jag jobbar, känns dock somman ska vara på alla ställen samtidigt, servicedisken,kassan och hjälpa kunderna hur mennar ni att man ska hinna med? Är redigt trött på dessa kunder som alltid ska koommentera "de är tvåför 40kr" osv nehe de tror inte de går in i kassan eller jag har nästan lust att bara skrika rakt ut att kassajävel vet de!! men service riktad som man är säger man något snällt och ler=). En standar kommentar som man dock fårhöra i servicedisken hundra gånger om dagen är "en triss med vinst, tack" som om ajg inte skulle ta vinsten själv om jag visste om de?!

Igår dök de upp en busslass med kineser och kan lungt säga att de förgyllde min dag men sitt tjattrande och oförståelse, håller du inte med mig Karin?

Imorgon ska jag till tandläkaren *jippie* sen örebro, sedan väg och jobba några extra timmar som jag tackade jag till inte vet jag varför så här i efter hand eftersom jag ska på födelsedagsfest imorgon men av ren panik att jag inte trodde de skulle ordna sig med migpengar från csn så kunde jag inte tacka nej till någotextra pass.
Men jag hinner gå på festen iaf räknade ut om jag kommer dit till tio har jag iaf 1,5timme och dricka upp en vinare och de är ju inga problem haha=)

Nej nu ska jag kolla en filma tror jag, mmh om jag orkar God Natt!

PS: kan vi inte säga så här? att ni alla som läser lämnar en lite kommentar och ge er till känna=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha! Jävla kunder!

2008-09-27 @ 08:34:23
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: pernilla

johanna: jag håller med ibland vill man bara skrika rakt ut haha!!

2008-09-27 @ 08:44:24
Postat av: Päivi

Jag läser din blogg ofta....ta det lugnt...var rädd om dig o ha så kul om du ska på party.Kram

2008-09-27 @ 08:47:38
Postat av: Maria

jaa blir också tokig när de ska kommentera priserna på allt! Om det däremot när nåt pris som inte går in så vet de självklart inte vad det kostar!!!

2008-09-27 @ 11:03:16
Postat av: Petra

haha... jag brukar låtsas som om jag inte vet vad en vara kostar, när det inte går in, för oftast orkar de inte kolla och så får man varan billigare...

2008-09-28 @ 21:45:38
URL: http://dhawatihaazaalwaki.blogspot.com
Postat av: pernilla

Maria: ja jag håller med dig hatar att de vet vad priserna är när något är på rabatt men gäller de andra varot vet de fan inte ett skvatt



Petra: de är såna som dig vi bli irreterade på nästan =)

2008-09-28 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0