Coop fest nr 3

Heheh jag kan jag säga något mer än att de var super kul =) de här måste göras om och ja jag vet de säger jag varje gång, De började med att jag skyndade mig hem från jobbet du jag slutade kl 19 och de vankades party hos mig kl 20 ojoj bråttom men de gick de gör de alltid =) Vi blev en riktigt roligt gäng dock var de synd att alla inte kunde haka på att dricka sig fulla haha!!! jadu som vanligt blev de shotar och alla blev lagomt dragna jag beställde säkert fyra taxi bilar och sen visar de sig att de bara jag och carro som ska åka hehe ner till statt kom vi iaf och jag hade tydligen med kameran och sprang runt med så jag, johanna och carro fastnade på några bilder alltidlika roligt att kolla bilder när man vaknar nästa morgon.

   

   

   

Mingel på statt!!

 

Är vi fulla eller?!


Inte kul på lördag morgon när jag hörde klockan ringa och jag skulle upp för att åka till mormor och morfar de såg ut som ett bomd nedslag och kladdigt över allt what?! jaja jag packade min saker och gick ut och låste dörren och tänkte de där tar jag imorgon bara jag slipper se de nu.Sedan bar de i väg med lastbil upp till dalarna för att äta god mat haha!!



Skönt med sovsäng i lastbilen iaf =)

   

sliten? jamen visst, mums mums mat å ännu mer mums mums mat=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA, snygga bilder ;)

2008-09-26 @ 09:34:41
URL: http://j0ana.blogg.se/
Postat av: pernilla

johanna: jag tycker vimel bilderna från statt är snyggast =)

2008-09-26 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0