Fy fan .....

för människosmyggling vi såg filmen trade i kväll rekomenderar den starkt men de är faktiskt helt sjukt att de finns såna jävla människor (ursäkta mitt språk). Att så många människor smugglas övergränsen till USA mot sin vilja är sjukt! jag blir rent ut sagt förbannad när jag ser filmen som faktiskt är baserad på dess verkliga händelser. Dessutom säljs sjukt mycket flickor genom akutioner för att de finns sjuka typer som vill ha dem för de är oskuldsfulla men herregud hur kan de göra dem mer intressanta att ha sex med?! När jag tänker på detta blir jag både arg och ledsen att de finns en sån grym värld och de sjuka är att ingen letar efter de kidnappade. Hur ska man kunna förhindra om ingen gör något. de var sjukt att se den menningen i slutet av filmen jag kan inte tro mina ögon att igen letar efter dessa offer. Ska de vara så här? Jag skulle kunna skriva hur långt inlägg som helst om dessa sjuka människor som gör detta mot sina med människor för att devill tjänna pengar eller att de är helt psykstörda ihuvudet och vill uppleva dessa sjuka fantasier.Nu är jag arg och ska ändå försöka sova, godnatt och glöm inte att se filmen den har ett budskap den vill att vi ska få upp ögonen. Hoppas de hjälper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0