Garderob rensning och tacomums=)

Idag har jag rensat min garderob jag fick hjälp kan jag meddela jag kan annars inte slänga kläder har mycket svårt för de även fast jag inte använt de på mer en ett år men jag brukar ofta tänka att jag någon gång kan ha användning för de men brukar aldrig sluta så om jag ska vara ärlig oftast saknar man inte ens visa kläder man slänger i väg. Vart gör ni av er avlagda kläder?

   


Den här högen rensade jag ur,dock skickade jag även med carro och petra lite kläder=)
Fast tycker inte de blev så mycket mer plats ändå, hur mycket kläder har man?!
Tack tjejer förhjälpen=)



Tacomums=)

Äta bör man annars dör man! HAHA!



   

Jag har lite svårt för att laga mat tillsammans med andra somperfektionist som jag är vill jag helst att de ska vara på mitt viss. Fast jag har blivit bättre, jag kan tex komma på en gång när vi skulle göra tacos hosmin syster och jag blevtyp galen jag ville ha alla grönsaker i mini format och detta resulterade faktiskt till att jag alltid fick ta hand om grönsakerna till den mest maten. haha men visst syrran har jag skärpt mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0