PLugga?!

I onsdags hade jag tagitl edigt för att jag skulle plugga,jamen visst tänkte jag. de började ju bra.Men var tvungen att ta en paus så jag åkte ner till stan med Tommy för en fika mycket trevligt han berättade om sin resa till canada och att de hade gjort en avsitikare till Las vegas, what?! vadå jag bli avundsjuk har alltid viljat åka ditså jag är som sagt måttligt avundsjuk. hmmm blev faktiskt inte mycketplugg den dagen om jag ska vara ärligt så jag tänkte att de får bli efter jobbet imorgon, men när jag har pratat med pappa i telefon ska de åka till örebro?! de tackar man väl inte nej till så jag bad att få följa med de var min pluggning de. Men fick iaf några klädesplagg hem  som om inte de är bättre. Hahaha.

Jaja detta roande jag mig med istället för att vara hemma och plugga

 

Kan meddela att jag gjorde provet idag och ja, jag svarade på alla frågor men de kändes inte till 100% bra men jag hoppas jag lyckas skrapa ihop poäng till ett Godkänt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0