Cruise alá girl =)

Okej jsukt dåligt av mig jag vet men de här veckan har varit deprimerande fan arbetsklös är inte min grej rädda mig från skiten ja pallar inte längre, fan helgern man ser fram emot .....buhuuu. Jajja till saken den är att kryssningen var super kul och så jävla kul att vi verkligen blivit är riktigt girliegäng =)



   
Girls on the cruise



Håkan bråkan från "färjan baren"



2500:- riksdaler som hittat

 

men jag fick klara mig med en liten och de var väl bra de för usch vad jag var bakis dagen efter kunde inte röra mig ens, haha men pappa sa att de var självförvolat men tror han ljuger =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vad söt!

2009-02-27 @ 01:02:53
URL: http://j0ana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0