jag är sjukt.....

pigg och har precis kollat klart på säsong 2 av lipstick jungle, vad ska man se nu då? He´s not i to you maybe.... om sju timmar ska jag upp och förberade mig för helgen äventyr och har inte packat ihop mina saker än dessutom kommer de nog sluta med att väskan innehåller 4 outfits i stället för en för jag inte orkar prova ut en innan och kommer gå på känsla när jag har en massa vin i kroppen, men vadå de är väl då man är snygg i allt? Iaf så tycker man de=) Vad ska man ha på sig när man åker, mmmh trodde jag bestämt mig men samma gammla visa kommer kläderna ligga över sovrumms golvet när jag går ut för att låsa dörren, I-lands problem ja man kan tyckte de om man är i mina skor. Ååå vilka skor ska man ha med sig de som klämmer och är snygga? de som är bekväma men tråkiga? eller slutar de men att jag får gå barfota för jag glömmer alla skor hemma?! vilka beskymmer får helt enkelt packa ner lika många skor som outfits. Dessutom vill man ju ha något snyggt när man åker hem också *pust* jag har ton med kläder men inget som är bra eller så har jag använt de en gång. Får alltid höra att jag faktiskt kan ha samma klänning  på mig flera gånger, men hallå?! självklart jag de men hur kul är de? dessutom känns varje planerad fest alltid något extra och då vill man ha något nytt sen kan jag inte hjälpa att de faktiskt planeras mkt festar i mitt liv och av 5 så är fyra planerade men de betyder faktiskt att den femte festen hamnar jag i något jag haft på mig förut de ni =)

Oj oj, sova kanske, eller åtminstone för flytta med mig film till sängen då kanske jag somnar=) Har ni knepp om kläddfrågan så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0