Livet är allt tråkigt i bland....

Av något viss blev inte detta inl'gg publicerat igår , mmh

Man klagar när man jobbar häcken av sig man klaggar när man är arbetslös när fan är man nöjd? jag håller på att gå under och de suger att veta att de kommande dagarna kommer gå i samma anda =( deprimeerad blir jag rent ut sagt. Jag ska iaf börja träna på måndag så jag ha något att fördröja vardagen med, just nu gör jag inget annat än att tvättat och städar tycker jag och ändå ser lägenheten ut som hej kom och hjälp mig. Jag han inte ens tävtta klart idag så fick ta tvätt tid imorgon med=/ men som sagt har ju inget annat för mig haha. Men ska försöka komma ihåg att tvätt mer en en gång i månaden men fy va de är tråkigt och jobbigt bära ner tvätten springa och hänga upp den och sen gå ner och hämta tvätten.

Fick mina kläder från asos idag och vilken ren besvikelse blää en linne var helt okej men resten fy i helvete. Och jag måste ha kläder till the crusise i helgen samt till den inplanerade sthlm visiten. Jaja ordna detta på något viss gör jag alltid. Vad hittar på nu då? en film kanske ja de får nog bli de först ska ja

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag håller med, man är aldrig nöjd! Å nu är jag absolut inte nöjd, sjukt rastlös. Den här veckan har jag isolerat mig med litervis av smooties å filmer/serier. Fan ge mig en säsong av gossip girl å jag är räddad ;) Tänkte ta filmen changeling sen, hörde att den ska vara hemsk men otroligt bra!

2009-02-18 @ 10:53:28
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Alexandra: ja en gossip säsong skulle dagen vara räddad =) fan man vänder på dygnet men all film tittande .....

2009-02-18 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0