Perfekta hemmafrun

Jag kommer nog bli en riktigt bullmamma jag tycker faktiskt de är kul att baka, så har bakat bullar i alla hast eller ja vad gör man inte när man går hemma hela dagarna  *pust* snart varit helt arbetslöls utan att jobba i sådär ca tre veckor och jag kommer snart döö av denna tråkiga vardag som väntar nästan alla mina kompisar jobbar medans jag inte ens gör något vettigt med dagrana men ska faktiskt börja träna till veckan om förskylningen lägger sig=)

Just de jag gjorde faktiskt en mumsig äppelpaj häromdagen också, när jag bakar åker jag alltid hem med de till pappa jag smakar och sen är de bra för mig tur de annars skulle man väl lägga på sig ännu mer.....

  

Skulle nog bli den bästa hemmafrun kan både laga mat och baka och ändå är jag singel ?!

Kommentarer
Postat av: carro

Ja i morgon ska du ju komma hit och laga mat..heehe :D

2009-02-07 @ 19:39:40
Postat av: Petra

Behöver stostäda och tvätta fönster, om du nu har väldigt tråkigt. ;-)

2009-02-10 @ 21:09:32
URL: http://www.dhawatihaazaalwaki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0