Tredje gången gilt=)

I helgen som sagt vankades buggdansning till black jack. Och självklart dansade jag =) träffade en mkt trevlig dans partner som jag för de första har ett minne av att jag träffade på harrys i lördags också, mmmm lite ångest att jag inte minns de så väl för de hade jag gärna gjort =) får hoppas vi träffar på varandra en annan gång. jajaj mkt trevligt helg och födelsedags middagen var lyckad den också bilderna får tala för sig själv =)

   




Happy Birthday kid and me=)




Kommentarer
Postat av: kaky

gud klänningen är ju verkligen JÄTTEFIN!! :D

2009-02-04 @ 18:29:38
URL: http://peckisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kaky: Din förtjänst hittade den =)

2009-02-05 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0