Ska man skratta eller gråta....?

Jag tycker de är grymt tråkigt men lösenords skyddad blogg, tåls att tänka på iafmen just nu känns de som de rätta och jag kanske kan få skriva va fan jag vill utan att man en lördag kväll blir utskälld och sedan att de går över till en sån ilska att man helt plöstligt är hatad av någon som man trodde var ens vän?! Jag har min blogg för att skriva av mig och om jag nu haft en dålig dag på jobbet tycker jag med rätt att jag kan få skriva de min menning mitt tycke. Jag har aldrig pekat ut någon på bloggen varken skrivit namn eller något annat. Att ta de man skriver ibland med lite ironi och som skämt är tydligen för svårt för vissa att fatta. Jag skriver tydligen också bara en massa skit varför ens läsa min blogg om man känner så. Och blir man så uppröd och kan lägga så mkt energi då är de fan för mkt. Jag orkar iaf inte tänka mer på detta.

Ska väl kanske lägga in att jag "älskar" mitt jobb, hoppas de känns bättre för dig att läsa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0