En bra start....

på dagen, jag precis druckti smoothies och ätit ett ägg för snart bär de av till gymmet, ja hör och häpna =). Förstår inte varför man slutar de är alltid svårt att börja igen så de bästa är ju faktiskt att aldrig sluta haha!
Men nu ska de bli skönt att komma i gång, sen på schemat så de synundersökning så jag kan få mitt nya lämp de hade tydligen gått ur och jag har ju faktiskt börjar med Körkortet nu. Mkt på gång och för en gång skull känns de bra att vara arbetslös eftersom jag vet att jag snart kommer i gång och jobbar, wieoo, även fast jag skulle vilja börja nu. Nyfiken är jag också på vilka fler som fått jobb, vilka som blir mina jobbar kompisar?!?

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan vad hurtig du är=)

Vill oxå komma i gång men orkar inte, har inte tränat på 2½ månad=(

Hade det varit förra året hade jag gju fan varit ute o gått i ur o skur;)

2009-03-04 @ 13:00:16
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jennie: Är laddad mer än någonsin nu och de känns skönt att komma igång och boka in gymmet på dagarna istället för att inte göra någonting, hänga på stan och fika eller nåt förhoppningsvis kunna få lite fastare kropp till bikini ska på.

2009-03-04 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0